فهرست بستن

دستورالعمل استفاده از تجهیزات مقابله با آلودگی نفتی در دریا

دستورالعمل استفاده از تجهیزات مقابله با مواد نفتی دردریا

دستورالعمل استفاده از تجهیزات مقابله با آلودگی نفتی در دریا

دانلود کامل دستورالعمل

عکس های مرتبط

چکیده دستورالعمل استفاده تجهیزات مقابله با آلودگی نفتی در دریا:

دراین متن دستورالعمل استفاده تجهیزات مقابله با آلودگی نفتی تعریف شده است ، مباحث تعاریف، ظرفیت جذب، موارد استفاده ، روشهای استفاده، نگهداری تجهیزات مقابله با آلودگی نفتی، زائدات مواد جذب، انواع مواد جاذب و روشهای مقابله با آلودگی نفتی  تبیین شده است ،

شرکت پایش اسپیل تولید کننده انواع تجهیزات مقابله با آلودگی نفتی در خاورمیانه است که با بهره گیری از متخصصین مجرب توانسته است نیاز کشور به واردات این تجهیزات را کاهش دهد .

از جمله محصولات تولیدی می توان به  پد (pad) ، بوم (Boom) ، جوراب (Sock) ، بالشتک و یا کوسن ( Pillow) ، تشک (Matt) و رول(Roll) که با بهترین کیفیت در حال تولید میباشد، اشاره کرد .

این محصولات دارای قابلیت کاهش و جلوگیری از نشت آلودگی های نفتی می باشد که در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی ها و دیگر  صنایع کاربرد بسیاروسیع و مهمی دارد. شرکت پایش با هدف حفاظت از آلودگی های زیست محیطی و همچنین بازیافت مواد نفتی و روغنی از دست رفته از چرخه مصرف ، تاسیس گردیده است و با دستیابی به فرمولاسیون و فناوری خاص به عنوان اولین تولید کننده محصولات جاذب روغن در کشور شروع به فعالیت نموده است .

در مدت کوتاهی که از زمان تولید این گروه از مواد میگذرد، استقبال بسیار خوبی از محصولات مقابله با آلودگی در سطح کشور مواجه بوده ایم و بكارگيري اين جاذبها براي حذف آلودگيهاي نفتي مي تواند گام مؤثري در كاربرد جاذب هاي ارزان قيمت و جايگزين كردن آن با كربن فعال كه با هزينه بالا توليد و بدليل عدم تكنولوژي ساخت آن به كشور وارد مي گردد، باشد.

شرکت پایش، بازیافت کامل مواد جاذب روغن خود را تضمین می کند،این نکته در صنعت بسیار با اهمیت است که  نوعی از این محصولات جاذب (بوم ها) امکان بازگشت مواد نفتی از دست رفته درحوادث و نشتی های دریایی را  ایجاد می کند. این مجموعه در حال انجام تحقیق و توسعه درجهت بهبود جاذب ها  صنعتی و نفتی است تا بتواند با تکیه بر توانمندی خود محصولی بومی وباکیفیت در سطح جهانی عرضه نماید .

شرکت پایش  با دارا بودن دفتر فروش در شهر تورنتو کانادا و ثبت نام تجاری خود به نام RESULT .INC

با پشتکار و اراده متخصصین خود در تلاش است گامی بلند در راستای ارتقاء این محصولات و عرضه آن در سرتاسر جهان بردارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ArabicEnglishPersian